Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Οι διακοπές μας Vol. 3

                    Τρέχω....Από τότε που γυρίσαμε από τις διακοπές μας το μόνο που κάνω είναι να τρέχω. Λεπτό δεν πάει πια χαμένο. Για να ολοκληρώσω την ανάρτησή μου προετοιμάζομαι σχεδόν 1 εβδομάδα. Δεν ξέρω τι με πιάνει κάθε Φθινόπωρο και έχω ένα άγχος να προλάβω τον Χειμώνα πριν με προλάβει αυτός . Πολλές οι υποχρεώσεις και εγώ απλά τρέχω χωρίς να προλαβαίνω να διεκπεραιώσω ούτε τα μισά . Πολύ ταυτίστηκα με το super girl της talibanoulas. Τουλάχιστον δεν είμαι η μόνη .
 Την Παρασκευή που μας πέρασε ξεκίνησε και ο Αγγελάκος μου προνήπιο και το σχολείο του είναι αρκετά μακριά . Πάντως για την ώρα δεν είχαμε κανένα πρόβλημα από τη μεριά του. Μόνο που μου αρρώστησε όπως ήταν αναμενόμενο και μετά κόλλησε και τον αδελφό του και έτσι τους είχα και τους δύο στο σπίτι. Κάπως έτσι κυλάνε οι μέρες του Σεπτέμβρη που τουλάχιστον εδώ δεν θυμίζει και πολύ Φθινόπωρο . Η ζέστη καλά κρατεί , φοράμε ακόμα τα καλοκαιρινά μας , πίνουμε και τα καφεδάκια μας στη βεράντα και πάμε για κολύμπι ακόμα στις καλύτερες θάλασσες. Μια και όλα θυμίζουν καλοκαίρι χρωστάω το τρίτο μέρος από την "τριλογία " των διακοπών μας...
                  Στις 31 Αυγούστου παντρεύτηκαν η Βάσω και ο Βίκτωρας στη Λίμνη Πλαστήρα . Πρώτος ξάδελφος ο Βίκτωρας και πήγαμε με μεγάλη χαρά . Εξάλλου ήταν και μια ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί μιας και μου λέιπουν όλοι τόοοοσο πολύ . Όλα ήταν καταπληκτικά και γέμισε το μάτι μας όμορφες εικόνες που θα μας μείνουν για πάντα αξέχαστες. Το ξενοδοχείο μας με θέα στη λίμνη ήταν το κάτι άλλο ...



  Όλα ήταν καταπράσινα με εξαίρεση μερικές πορτοκαλί και κόκκινες πινελιές που φανερώνουν την έλευση του Φθινοπώρου...
     Στην αρχή προβληματιστήκαμε για το τι θα κάναμε εκεί τρεις ημέρες με τα παιδιά. Φοβηθήκαμε μήπως βαρεθούν. Ποιοι να βαρεθούν;;;;;;

Δεν είμαι μικρός σας λέω θέλω τοξοβολίααααα  
Κάνανε και ιππασία...




Κάναμε υδροποδήλατα...
Παίξαμε με τον Πασχάλη...
Θαυμάσαμε τη φύση..
Ζηλέψαμε ένα  δεντρόσπιτο και δώσαμε υπόσχεση κάποτε να αποκτήσουμε ένα δικό μας......

          Μην ξεχνάμε όμως τον λόγο που μας ταξίδεψε ως εκεί. Ο γάμος λοιπόν έγινε σε ένα γραφικό εκκλησάκι της περιοχής και ακολούθησε πάρτυ στο ξενοδοχείο. Όλα ήταν πολυ όμορφα...


             Βάλαμε λοιπόν τα καλά μας και πήγαμε ....



 Και όταν από το κρύο δεν μπορούσαμε να σταθούμε, κατεβάσαμε και τα μπουρνούζια από τα δωμάτια ήπιαμε τα τσιπουράκια μας, αρχίσαμε το χορό και όλα μέλι -γάλα.....
Είμαστε τρελόσογο τι να κάνουμε ....

Ζήτω η τρέλλα!!!!

Όλα αυτά υπό το φως της ωραιότερης μπλε πανσελήνου .....

 Ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά και γενικά ένα πολύ όμορφο τριήμερο. Το σημαντικότερο ήταν οτι ξαναβρεθήκαμε όλοι μαζί σαν οικογένεια.
     Βασούλα καλωσόρισες στην τρελοοικογένεια. Να ζήσετε ευτυχισμένοι...........

           Και στα δικά σας !!!!!!

                   Γιώτα


24 σχόλια:

  1. τυχερή η καινούρια ξαδέρφη που μπαίνει σε τόσο όμορφη τρελοοικογένεια...Να σας ζήσουν και να τους χαίρεστε..ps το ξενοδοχείο φανταστικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Ελπίδα μου . Πραγματικά το ξενοδοχείο είναι το κάτι άλλο. Φιλάκια...

      Διαγραφή
  2. πωπωπωπωπωπω τι μου εκανες τωρα! τι μου εκανες βραδιατικο!
    εκει που εγινε ο γαμος ειναι το χωριο μου! απιστευτα ξενυχτια και γλεντια και το ξενοδοχειο απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! δεν χορταινω να κοιταζω τις φωτο!
    εχω να παω πολυ καιρο και μου εχει λειψει παρα πολυ!!

    οσο για το supergirl πες μου μια σημερινη γυναικα που δεν ειναι! υπομονη κοριτσια ολες τα ιδια βιωνουμε, ισως απλα να αλλαζουν οι δοσολογιες!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τυχερη που είσαι από εκεί και κιακώς δεν πηγαίνεις πιο συχνά. Σου εύχομαι να πας το συντομότερο. Φιλάκια...

      Διαγραφή
  3. ζήτω η τρέλα θα πω κι εγώ!!!! να περνάτε πάντα όμορφα, με τρέλα πάντα!!! :) φιλάκια!! να σας ζήσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σας ζήσουν!!
    Με τρέλα η ζωή γίνεται πάντα πιο όμορφη, ακόμη και όταν δεν είναι....!!

    Όμορφες οι φωτογραφίες...ταξίδεψες και εμάς!!

    Όσο για τα πιτσιρίκια και για τα κρυώματα, σε καταλαβαίνω!!
    Ακριβώς μια απ'τα ίδια!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Ζήτω η τρέλα γιατί χανόμαστε.Περαστικά στα παιδάκια μας και καλή μας δύναμη...

      Διαγραφή
  5. Πάντα όμορφη και τρελή να είναι η ζωή σας!! Χρειάζεται λίγη τρέλα εξάλλου!! Να ζήσουν οι νεόνυμφοι! Ευτυχισμένοι να είναι!! Το ξενοδοχείο τέλειο!! Κι εγώ το αναγνωρίζω, φυσικά!! χιχι!
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το blog σου! Μόλις το ανακάλυψα και έγινα μέλος. Αν θέλεις, μπορείς να επισκεφτείς και σύ το δικό μου και να γίνεις μέλος αν σου αρέσει.
    www.vickymarple.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνεται πως περάσατε πολύ όμορφα! Έχω να σου πω, ότι το δεντρόσπιτο το ζήλεψα και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να άκουγες τις παιδικές χαρούμενες φωνούλες μέσα από αυτό...

      Διαγραφή
  8. Να ζήσουν ευτυχισμένοι!!Οι φωτό είναι απίθανες!!Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταρχήν τις ευχές μου για τους νιόπαντρους.....κατά δεύτερον τι φοβερά μανίκια το νυφικό!!!!! και τέλος να πάτε οπωσδήποτε και το χειμώνα, άλλη ομορφιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σας ζήσουν!
    Καλώς σε βρηκα κι εγω, σεριάνισα στο μπλογκ το γεμάτο με τόσο όμορφες εικόνες από τόσα μέρη!
    Να περνατε πάντα έτσι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δύο λεπτομέρειες θα ήθελα να σχολιάσω: πρώτον, τί όμορφο κεφαλάρι αυτό το εμπριμέ στο ξενοδοχείο, και δεύτερον, το νυφικό φαίνεται πως ήταν πολύ όμορφο.
    Άντε, και του χρόνου σε ακόμα πιο όμορφες διακοπές!
    Φιλιά, καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στην περιοχή εκείνη,ακόμα και το καλοκαίρι χρειάζεσαι λεπτή ζακετούλα!

    Τα δικά μου αργούν πολύ ακόμη,αλλά μερσί για την ευχή.

    Καλό μήνα και να χαίρεσαι την οικογένειά σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ονειρεμένες οι φωτογραφίες σου! Να είστε όλοι καλά κι ευτυχισμένοι! Καλώς σε βρήκα!...

    :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα Τρία Μυρμηγκάκια αγαπούν πολύ την Λίμνη Πλαστήρα!

    Ξέρουν τον τόπο, τον παπά-Βασίλη, το ξενοδοχείο, ακόμα και τον Πασχάλη του Αλέξανδρου...
    Οπότε, είμαστε βέβαιοι, οτι περάσατε τέλεια!
    Να ζήσουν οι φίλοι σας & βίον ανθόσπαρτο!

    Και σε σας πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή