Κυριακή 7 Απριλίου 2019

50+50 πράγματα που καιγόσουν να μάθεις για εμένα #not (μέρος 2ο)

             Ύστερα από μεγάλη απαίτηση του αναγνωστικού κοινού αυτού του blog (3 άτομα 😋) και σε συνέχεια του προηγούμενου μου post σας παραθέτω άλλα 50 ακόμη πράγματα που ξέρω πως καίγεστε να μάθετε για εμένα ! Καίγεστε καίγεστε..δεν ξέρετε εσείς..εγώ ξέρω.😇😇😇


  1.  Κάνω κάθε ημέρα 10000 βήματα το λιγότερο. Όσοι με ακολουθείτε στο Instagram το έχετε δει στα stories που ανεβάζω.

2. Κάθε ημέρα μετά την περιπέτεια που είχα με την υγεία μου, πηγαίνω στην εκκλησία και ανάβω κερί.
3. Κάθε βράδυ λίγο πριν κοιμηθώ μετράω ευγνωμοσύνες και κάνω πάντα θετικές σκέψεις. Ανάβω τα όνειρα μου και τα αφήνω να σιγοκαίνε όλη νύχτα .


4. Δεν μου αρέσω καθόλου με τα κοντά μαλλιά.
5. Έχω λατρεία στους κρίκους. Φοράω καθημερινά και τους θεωρώ σούπερ σέξι !!!
6. Το αγαπημένο μου γλυκό είναι η γλυκιά κολοκυθόπιτα από κόκκινη κολοκύθα. Μου ξυπνάει αναμνήσεις παιδικές
7. Τώρα τελευταία έχω μια μανία με τα colouring book.
8. Μου αρέσει να παίζω scrabble
9. Μου αρέσουν τα nude χρώματα στα κραγιόν. 
10.Έχω μεγάλες και πυκνές βλεφαρίδες και με ρωτούν πολλοί αν είναι αληθινές
11. Μου αρέσει το παγωτό μάνγκο
12. Τα τελευταία χρόνια εκτίμησα το φθινόπωρο ιδιαίτερα. Οι καλύτερες θάλασσες, ο καλύτερος ύπνος, μαζεύεται και πάλι η παρέα..
13. Έχω περίεργο γούστο στους άνδρες και μου αρέσουν οι ομορφάσχημοι.  Για παράδειγμα., λιώνω για τον Χαβιέ Μπαρδέμ,με γοητεύει ο Βενσάν Κασέλ και δεν μου αρέσει καθόλου ο Brad Pitt
14. Έχω κροτοφοβία όπως οι σκύλοι. Το βράδυ της Ανάστασης με τα βεγγαλικά υποφέρω υποφέρω υποφέρωωω όπως η Βανδή 😜
15. Το πρωί όταν ξυπνάω θέλω απόλυτη ησυχία για καμιά ώρα . Το χειρότερο που μπορείς να μου κάνεις είναι να ανοίξεις τηλεόραση ή να μιλάς δυνατά.
16. Με εκνευρίζουν γενικά οι τσιριχτές φωνές και όσοι μιλούν δυνατά .
17. Δεν ξέρω να ράβω ούτε κουμπί.
18. Όταν οδηγώ βρίζω. Ειδικά αυτούς που πετάγονται μπροστά σου από στενό, σου κόβουν την φόρα, μετά πάνε σαν χελώνες και όταν ανάβει το φανάρι πορτοκαλί σπιντάρουν να το προλάβουν και αφήνουν εσένα στο κόκκινο. Πωωω τσαντιστηκα τώρα 😬😡
19. Εκνευρίζομαι επίσης με όσους δεν σέβονται τα άτομα με αναπηρία . Ειδικά αυτούς που παρκάρουν σε θέσεις αναπήρων, μπορώ να βγάλω τον πολύ κακό εαυτό μου.
20. Εδώ και 2 περίπου χρόνια βλέπω συνέχεια μπροστά μου καρκινικούς αριθμούς. Στο σούπερ μάρκετ η απόδειξη 33.33 στο κινητό μου η ώρα 11:11 και 22:22. 

21. Είμαι βέβαιη πως ο θάνατος δεν είναι το τέλος. Πιστεύω πως όσοι "έφυγαν" είναι κάπου αλλού πολύ καλύτερα από εδώ .
22. Έχω απίστευτη διαίσθηση . Σκέφτομαι κάποιον που έχω να δω χρόνια και σε λιγο με παίρνει τηλέφωνο ή τον βλέπω μπροστά μου.
23. Ότι θέλω πάρα πολύ το αποκτώ . Μπορώ να επινοήσω μια δουλειά που θα ήθελα να κάνω και μετά από λίγο χρονικό διάστημα να μου προταθεί αυτή ακριβώς η δουλειά και να μην το πιστεύω ούτε η ίδια.
24. Ποτέ δεν κατάλαβα τον χαμό που γίνεται με τον Βέρτη .
25. Γαργαλιέμαι
26. Είμαι δότρια μυελού των οστών
27. Σιχαίνομαι να πηγαίνω να ψωνίζω. Ακόμη και online βαριέμαι και γι αυτό όταν πάω μα αγοράσω ένα παντελόνι πχ παίρνω 3- 4 για μην ξαναπηγαίνω .
28. Ξέρω να αλλάζω λάστιχο . Έχω πολλά χρόνια να το κάνω αλλά έχω αλλάξει λάστιχο σε κοφτή ανηφόρα σε ένα παμπάλαιο lada .
29. Είμαι ΦΟΒΕΡΗ στο παρκάρισμα
30. Ανακυκλώνω μανιωδώς .
31. Ονειρεύομαι στο άμεσο μέλλον να ανοίξω την δική μου επιχείρηση στα Χανιά και όχι μόνο.  Ένα μαγαζάκι που θα είναι  πολύ..νόστιμο . Stay tuned 😉
32. Δεν είχα ποτέ δικό μου δωμάτιο σαν παιδί. Κοιμόμουν στο σαλόνι
33. Κάνω κάθε ημέρα την καλή πράξη της ημέρας. Μην φανταστείτε...μικρά χαζά πράγματα όπως να δώσω την σειρά μου στο ταμείο ή να μαζέψω ένα σκουπίδι από κάτω ή να ταΐσω ένα αδέσποτο.
34. Χάνομαι ακόμη και στην ευθεία. Δεν προσανατολίζομαι με τίποτα .
35. Αγαπώ να γεμίζω το σπίτι με τουλίπες. 


36. Μου αρέσει να πηγαίνω στην θάλασσα μετά τις 20:00 . Όσο πιο λίγοι τόσο το καλύτερο.
37, Δεν μου αρέσουν οι άντρες με μούσια και μουστάκια. Ειδικά το 2ο..
38. Δεν μου αρέσουν επίσης οι φουσκωτοί από γυμναστήριο άνδρες. Αντιθέτως θαυμάζω ένα σώμα γυμνασμένο και γραμμωμένο που προέκυψε από φυσική εξέλιξη ενός αθλήματος .
39. Όταν κουράζομαι υπερβολικά για κάποιον λόγο κλαίω με αναφιλητά.
40. Οδηγώ ένα λαχανί smart από το 2002
41. Στα σχολικά μου χρόνια δέχτηκα άσχημο bullying
42. Από όλες τις γκουρμεδιές του κόσμου όλου έχω καταλήξει πως δεν υπάρχει ωραιότερο φαγάκι από τα ταπεινά αβγουλάκια μάτια με πατατούλες τηγανητές
43. Μου αρέσει το ελεύθερο camping με καλή παρέα . Τρελαίνομαι να κοιμάμαι σε σκηνή και το πρωί να ανοίγω το φερμουάρ και να αντικρίζω θάλασσα ...
44. Μου αρέσει να μένω στην θάλασσα μέχρι αργά το βράδυ .κουβαλάω πάντα αναπτήρα και ρεσώ μαζί μου καθώς και αντικουνουπικά και φιδάκια .
45. Δεν έχω καπνίσει ποτέ!  
46. Έχω Ιώβια υπομονή ..ξέρω να περιμένω.
47. Πιστεύω στο κάρμα
48. Δεν μου έχουν κάνει ποτέ πάρτι έκπληξη. Δεν ξέρω... το έχω παράπονο 😕
49. Μου αρέσει να κάνω δώρα. Παίρνω μεγάλη χαρά. Έχω χάσει και πτήση ψωνίζοντας αναμνηστικά
50. Ψάχνω δουλειά. Αν ακούσετε κάτι μου λέτε 😊

          Αυτή είμαι λοιπόν. Τώρα μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι. Αποκάλυψα πολλά δεν έχετε παράπονο; Μονο το ΑΜΚΑ μου δεν σας αποκάλυψα. Σας φιλώ γλυκά

                                           Γιώτα

4 σχόλια:

  1. Πωωωωω, πολύ μου άρεσε η κίνηση αυτή! Να είσαι έτοιμη για πειράγματα τώρα πια ☺️. Πολύ χάρηκα που μοιράστηκες μαζί μας δικά σου πράγματα. Κάνεις τον αναγνώστη να είναι δίπλα σου, να νιώθει την ζεστασιά σου. Πραγματικά ανυπομονώ για το επόμενο post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε Γιώτα που είναι τα άλλα 50 και τα έχασα, ψήνομαι και εγώ!!! Λοιπόν πολλά κοινά ομορφιά μου έχουμε αν εξαιρέσεις ότι μισώ τις εκπλήξεις και ας κάνω συνέχεια! Ακριβώς επειδή τις μισώ είμαι σούπερ συντονισμένη όταν υποψιάζομαι πως πχ θα μου κάνουν πάρτι και η αδελφή μου δεν έχει καταφέρει να με εκπλήξει ποτέ! Είναι υπερτιμημένα πάντως ο Παναγιώτης κόντεψε να μείνει μια χρονιά που του έκανα εγώ! Αχ και είμαι μανούλα στις εκπλήξεις να μην σε έχω εδώ! Τρέχω να προλάβω και τα άλλα 50 πριν αρχίσω δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπον το ποσο σε θαυμαζω στο εχω γραψει πολλακις...θα μεινω στο θεμα της τριχας χιχι το κοντο μαλλι σου δινει εναν τυπο μα εναν τυπο μην τα ξαναφησεις μακρια και σου το λεω εγω που με το μακρυ μαλλι εχω κολλημα τρελο λοιπον πολλα φιλια και με το καλο να αξιωθουμε το Αγιο Πασχα😀😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν Καρκίνος κι εγω ,στο ζώδιο ,ταιριαζουμε σχεδόν σε όλα ... κι εγω στο σαλόνι κοιμόμουν ...μακάρι να βρεις σύντομα δουλειά που να σου αρέσει και να σε γεμίζει!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή