Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Οι διακοπές μας Vol.2

Σε πείσμα των καιρικών φαινομένων και του Φθινοπώρου που μας επισκέφτηκε όλους μας για τα καλά την Κυριακή, εγώ θα επιμείνω για λίγο ακόμη καλοκαιρινά μιας και έχω αφήσει πίσω μου "καλοκαιρινές υποχρεώσεις "
       Στην προηγούμενη ανάρτησή μου,  σας σύστησα το χωριό μου,την όμορφη Πελασγία. Όμως η αφεντιά μας δεν έχει ησυχία και έτσι πραγματοποιήσαμε πολλές αποδράσεις αφού βρίσκεται σε προνομιακή γεωγραφική θέση.
          Το χωριό βρίσκεται στα σύνορα με το νομό Μαγνησίας και οι βόλτες μας για τσίπουρα στον όμορφο Βόλο είναι συχνές.

Δεν είναι και λίγες οι φορές που ανεβαίνουμε στην όμορφη Πορταριά για καφέ ...

Σε μία ακόμη εκδρομή που κάναμε προς το Πήλιο πήγαμε σε ένα από τα μέρη που γυρίστηκε η ταινία " Mamma mia " δηλαδή στην πανέμορφη Νταμούχαρη . Η διαδρομή ήταν μαγευτική. Μα πόση ομορφιά χωράει σε αυτό το βουνό !!!

Διαδρομή γεμάτη πλατάνια στο δρόμο για Τσαγκαράδα..

Λίγο πριν τη Νταμούχαρη κάναμε μια στάση στον υπέροχο Μυλοπόταμο όμως δεν κατεβήκαμε γιατί φαινόταν να έχει κύμα..

Και φτάσαμε Νταμούχαρη . Ένα τόσο δα χωριουδάκι στη μέση του πουθενά πνιγμένο στο πράσινο . Απλά υπέροχο....

Όταν τα παιδιά μου είναι χαρούμενα , μας κάνουν αγαπούλες......

Σ'αγαπώ πολύ μαμάκα....

Περάσαμε υπέροχα εκείνη τη μέρα ...

Δίπλα στην Πελασγία υπάρχει ένα πανέμορφο και γραφικό χωριουδάκι , το Αχίλλειο. Ανήκει στο νομό Μαγνησίας και δεν είναι λίγες οι φορές που πηγαίνουμε εκεί για φαγάκι. Από πέρυσι είχαμε δει ότι από εκεί φεύγουν καραβάκια μονοήμερες εκδρομές για τη Σκιάθο και φέτος το οργανώσαμε...

Το γραφικό Αχίλλειο

Αχίλλειο...

Χαρούμενα πρόσωπα...
    Το ταξίδι διήρκεσε περίπου μιάμιση ώρα και στη διαδρομή είδαμε και ένα κοπάδι με δελφίνια. Τα παιδιά τρελάθηκαν από τη χαρά τους. Οι μεγάλοι περισσότερο ! Και φτάσαμε στη Σκιάθο. Το καραβάκι μας άφησε εκεί για 2 ώρες περίπου τόσο όσο χρειαζόταν να κάνουμε μία βόλτα στα σοκάκια , να ψωνίσουμε τα δωράκια μας , να πιούμε έναν καφέ ή να φάμε. Εμείς σε αυτό το λίγο χρόνο μαζί με όλα αυτά ρίξαμε και τις βουτιές μας στο Μπούρτζι.

Το καραβάκι πιστό στο ραντεβού του, ήρθε για να μας πάει στις Κουκουναριές. Πριν από αυτό , μας έκανε και τον γύρο του νησιού. Σε ένα τόσο δα νησάκι πόσες μα πόσες ομορφιές! Ότι και να περιγράψω είναι λίγο....
Λαλάρια !!!!!!!!
     Και φτάσαμε στις Κουκουναριές. Μία θεόρατη παραλία πνιγμένη στο πράσινο και μία θάλασσα λες και της είχαν ρίξει χρυσόσκονη . Χριστέ μου τι νερά ήταν αυτά !!!!

Το μόνο αρνητικό που βρήκαμε στη Σκιάθο είναι ότι είναι ένα πανάκριβο νησί .Τουλάχιστον σε σχέση με την Κρήτη. Τον λόγο δεν τον καταλαβαίνω.

Ειλικρινά δυσκολεύτηκα πολύ να διαλέξω φωτογραφίες . Αυτό ήταν το 2ο μέρος της "τριλογίας " αφού θα ακολουθήσει και ένα 3ο και τελευταίο. Ελπίζω να μην σας κουράζω.

Καλή εβδομάδα να έχουμε και χρόνια πολλά στη Σοφία, την Ελπίδα, την Αγάπη και όποιον άλλο γιορτάζει .To be continued........

Γιώτα

1. Καλημερα Γιωτουλα!
    μα τι υπεροχες φωτο, ταξιδιαρικες!
    ετσι ομορφα να περναατε παντα!

2. Tι υπέροχες εικόνες. Το Πήλιο μαγευτικό/Δεν έχω πάει, κι όμως με τραβάει σαν τρελό. Ισως το χειμώνα. Οσο για την Σκιάθο... κι εκεί δεν έχω πάει... αλλά μου φάνηκε υπέροχη. Οσο για την ακρίβεια, πώς να μην είναι αφού ο τουρτισμός της αποτελείται κυρίως από πλούσιους ρώσους και βαλκάνιους. Τέλος πάντων! Περιμένουμε με ανυπομονησία για τις επόμενες. Και μην σκας για τον καιρό. Αντίθετα, το χρειαζόμαστε! Callie by Anthomeli

1. Το Πήλιο είναι πανέμορφο όλο το χρόνο αλλά αν δεν έχεις πάει ποτέ θα ήταν προτιμότερο να το επισκεφτείς το καλοκαίρι.Δροσιά κάτω από τα πλατάνια , τρεχούμενα νερά , καταπράσινα μονοπάτια.Το χειμώνα με τα χιόνια είναι ύσκολο να το εξερευνήσεις.Σου εύχομαι να πας για να έχεις τη δική σου γνώμη...

3. Αχ τι όμορφη ανάρτηση! Χόρτασε το μάτι μου να βλέπω όμορφες εικόνες, όμορφα τοπία! Με ταξίδεψες!
    Στην Σκιάθο έχω πάει! ΟΙ κουκουναριές είναι μετά τον αρμενιστή για τον οποίο σας μίλησα στην δική μου ανάρτηση για τις φετινές μας διακοπές η επόμενη καλύτερη θάλασσα που έχω προσωπικά κολυμπήσει! Αλλά και η πατρίδα σου έχει υπέροχες ομορφιές! Την έχω eπισκεφτεί αλλά στα μέρη που μας έδειξες δεν έχω πάει! Πανέμορφα!
    Kathy by anthomeli

4. ..... και φυσικά έχω σκάσει από τη ζήλια μου .......
    Να περνάτε πάντα υπέροχα!

1. Άντε βρε που έσκασες.Είμαι σίγουρη οτι και εσύ υπέροχα θα πέρασες...

5. Τι τέλειες φωτογραφίες και τι υπέροχα που περάσατε!!! Τρελαίνομαι για Πήλιο και για Σκιάθο!! φιλιά

6. Εντάξυ, αυτή η ανάρτηση με ξεσήκωσε. Ζω στο Βόλο και τον λατρεύω, η καταγωγή μου είναι από τη Ζαγορά ,το μεγαλύτερο χωριό του Πηλίου και πολύ χαίρομαι που τα μέρη μας αρέσουν και σε άλλους. Χάρηκα για την επίσκεψη....θα τα λέμε.

7. υπέροχες φωτογραφίες!! δεν έχω πάει σε κανένα από αυτά τα μέρη!! φαίνονται πολύ ωραία πάντως!! φιλάκια!!

8. είναι πραγματικά πανέμορφα εκεί!
    κ φαίνεται ότι περάσατε πολύ καλά!
    πρέπει να το επισκεφθώ το νησί!

9. Καλώς σε βρίσκω! Πολύ όμορφες και γραφικές οι φωτογραφίες σου! Να'σαι πάντα καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!!

10. Καλώς σε βρήκα! Τι όμορφα να νιώθουμε ακόμα καλοκαίρι βλέποντας τις φωτογραφίες στη θάλασσα!!

11. Ζούπερ οι φωτό, μεταδίδουν χαρουμενιά μέσα από την οθόνη! Πτηνό πολύ χαρούμενο που βουτάει ακόμα στα νερά της Μαγνησίας. Μαζεύει ενέργεια για να αντέξει το χειμώνα που (τουλάχιστον μετεωρολογικώς) δεν λέει να έρθει!

Τα φιλιά μου!

12. Πολύ όμορφες φωτογραφίες και ακόμα πιο όμορφα τα παιδάκια σου! Να σου ζήσουν!