Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Μας ματιάσανε.........

         'Οταν μπήκαμε στον Απρίλιο χάρηκα πάρα μα πάρα πολύ. Από την τελευταία ημέρα του Μάρτη σχεδίαζα τι φάρσα θα κάνω στα αγόρια μου, έτσι για να μπει με το καλό ο αγαπημένος μου μήνας. Μάλιστα στο τέλος της ανάρτησης που είχα γράψει (σχετικά με την φάρσα ), έγραφα πως όπως ξεκίνησε ο μήνας έτσι θα συνεχίσει. Ο Απρίλης όμως αποφάσισε να μας δοκιμάσει οικογενειακώς με συνεχόμενες φάρσες.....

          Αρχές του μήνα, τα παιδιά πέρασαν μια πολύ δύσκολη ίωση. Ο πυρετός έφτασε  41 για τον Άγγελο (τον μικρούλι μου γιο ), και μέχρι 40 για τον μεγάλο μου. Αυτή η παλιοίωση τα δεκάτισε . Χρειάστηκε περίπου 2 1/2 εβδομάδες μέχρι να ορθοποδήσουν. Εννοείται ότι κόλλησα και εγώ ( ευτυχώς όχι με τόσο ψηλό πυρετό ) ,αλλά δεν είχα άλλη επιλογή από το να σταθώ στα πόδια μου. Ωστόσο είχε κολλήσει  ΚΑΙ ο καλός μου.....

Πριν καλά καλά αναρρώσει ο μικρός μου, ένα βράδυ πριν δύο εβδομάδες, άρχισε λίγο πριν κοιμηθεί να διπλώνεται στα δύο από πόνο στην κοιλιά του ενώ είχε βγάλει μία κύστη χαμηλά στο εσώρουχο. Μετά από εξετάσεις και μια αγωνία που χτύπησε κόκκινο μάθαμε ότι ήταν κήλη. Έπρεπε να χειρουργηθεί την επόμενη ημέρα στις 19/4 όπως μας είπε ο παιδοχειρουργός όμως δεν γινόταν γιατί είχε ακόμα ΊΩΣΗ ! Αποφασίσαμε να κάνουμε το χειρουργείο στο ΠΑΓΝΗ για μεγαλύτερη ασφάλεια με το ρίσκο να περιμένουμε . Από τότε έχουν περάσει 10 ημέρες και η συνάντηση με τον παιδοχειρουργό όλο αναβάλλεται (όχι από εμάς ). Η εγχείρηση θα πάει για μετά το Πάσχα αλλά πόσο μετά; Πως μπορώ να περιορίσω τόσο πολύ καιρό έναν τετράχρονο πιτσιρίκο να μην κάνει ποδήλατο, να μην χοροπηδάει , να μην σηκώνει βάρη και να μην κουράζεται;

              Προχθές μια φίλη μου προσφέρθηκε να πάρει τους δικούς μας στο σπίτι της για να με ξεκουράσει αφού εκείνη την μέρα πλέναμε τα χαλιά μας και είχα τον μικρό χωρίς πολύ επιτήρηση.   Πήγανε λοιπόν και μετά από 2 ώρες χτυπάει το τηλέφωνο. Ο μικρός είχε χτυπήσει πολύ άσχημα στο πρόσωπο πάνω στο παιχνίδι . Δεν θα ξεχάσω ποτέ πως ένιωσα όταν έφτασα στο σπίτι της φίλης μας και αντίκρισα παντού κάτω τα αίματα και το παιδί μου χτυπημένο . Τον φουκαρά, τον πόνεσε η καρδιά μου. Πόναγε , υπέφερε, ωστόσο του φούσκωνε και η κήλη . Προσπαθούσα να τον ηρεμήσω καθώς παρακαλούσα τον Θεό να του πάρει τον πόνο...Εφιάλτης που θέλω να ξεχάσουμε για πάντα...

             Ευτυχώς δεν έσπασε τίποτα αλλά το παιδί έχει παραμορφωθεί από τα σημάδια και το πρήξιμο. Χριστέ μου ........πάει κι αυτό !!!!!!

    Δεν τον χάρηκα λοιπόν τον αγαπημένο μου μήνα, αφού ήμουν κλεισμένη στο σπίτι ή έτρεχα σε γιατρούς. Είχα τόσο ανάγκη να βγω έξω και να περπατήσω. Είναι μια εσωτερική ανάγκη που έχω, όταν αισθάνομαι να πνίγομαι. Κατέβηκα στην πόλη και ξεκίνησα. Παρατήρησα ότι ένιωθα πολύ βαριά τα πόδια μου και με δυσκολία βημάτιζα. Σιγά , σιγά όμως , άρχισα να κοιτάζω γύρω μου σαν μαγεμένη . Σαν να είχα βγει από κώμα ......Σαν να έβλεπα τα Χανιά για πρώτη φορά. Αχ βρε Απρίλη ψεύτη πως με κορόιδεψες και μου ξέφυγες. Μέσα σε όλα αυτά που περάσαμε, είχα ξεχάσει την ομορφιά σου ! Περπατούσα για πάνω από δύο συνεχόμενες ώρες και πήρα την μηχανή και τραβούσα.......

                         Φωτογράφιζα τα σπίτια με τα ολάνθιστα μπαλκόνια


                              Τα ποδήλατα που ομορφαίνουν και άλλο αυτή την πόλη......



                      Τα γκρουπάκια στα σκαλάκια της Αγοράς......

                               Τα χταπόδια που λιάζονται στο Παλιό Λιμάνι......

                                 Τα μαγαζιά που άνοιξαν στα γραφικά σοκάκια......

                             Τα  χειροποίητα  σανδάλια στα Στιβανάδικα........
           
                                                             Την τρομαγμένη γατούλα.......

                                                            Τις ανθισμένες μανόλιες.....


                       Τα ξενοδοχεία που ετοιμάζονται πυρετωδώς για την σεζόν.....

                         και ένα παλιό σύνθημα σε έναν τοίχο.........


                 Μια βόλτα στην Απριλιάτικη Ελλάδα σε γεμίζει αισιοδοξία!  Η καλύτερη ψυχοθεραπεία... Γέμισε η ψυχή μου ελπίδα. Λέω δεν μπορεί ...... όλα θα πάνε καλά! ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.......

                                             Σας φιλώ γλυκά ......Γιώτα

Υ.Γ.  1 :  Ψηφιακά μου φιλαράκια ,σας καμάρωσα πολύ στις Ψηφιακές Γειτονιές αλλά ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ άλλη  ανάρτηση από εκεί. Σκεφτήκατε ποτέ ότι αυτοί που σας διαβάζουν έχουν σκάσει από τη ζήλια τους    ;;;;;;

Υ.Γ. 2: Αν ξέρει κάποιος ας μας ξεματιάσει  ρε παιδιά   ......

47 σχόλια:

  1. perastika k GRIGORA mporo na sou po!!!!!!!!!!katalavaino pos nio8eis otan les...mpaaaaaaa xeirotera den ginete...na sumvoun ,k ligo prin teleioseis tin frasi sou na sou erxete kati akoma xeirotero pou kseperna tin fantasia sou....
    kali dunami kalo kouragio k perastika!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον είναι περαστικά βρε Μακρίνα μου. Απλά όταν πρόκειται για τα παιδιά μας έχει άλλη βαρύτητα ακόμα και αν πρόκειται για μια απλή ίωση....Ευχαριστώ για το σχόλοιό σου. Να είσαι καλά....

      Διαγραφή
  2. Περαστικά εύχομαι! Ζήλεψα την πόλη σου. Δεν σε μάτιασα όμως:) φτου φτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι φτύσε μας γιατί μπαίνει ο Μάιος και δεν θέλω άλλα βάσανα. Η πόλη που μένουμε είναι όντως ζηλευτή! Φιλάκια.......

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Γιώτα! Ο άντρας μου μάλλον είχε την ίδια ίωση με εσάς,
    3 βδομάδες με γρίπη. Χάλι. Ελπίζω να χειρουργηθεί γρήγορα ο μικρός σου και να έχεις έναν όμορφο Μάιο χωρίς άλλα προβλήματα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά σας, υπομονή και όλα τελειώνουν!!! Έρχεται και το Πάσχα και από δω και πέρα στρώνει και ο καιρός!!! Καλές βόλτες λοιπόν και όλα θα ξεχαστούν...
    Αύριο θα είμαι και εγώ Χανιά και είμαι πολύ ενθουσιασμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Ρηνιώ μας. Στην πιο όμορφη πόλη έρχεσαι και καλά κάνεις και ενθουσιάζεσαι. Καλό Πάσχα να έχουμε και που ξέρεις ,ίσως βρεθούμε τυχαία...

      Διαγραφή
  5. Από εδώ και πέρα όλα καλύτερα λοιπόν... Σκεφτόμαστε θετικά... καλή η σκέψη σου να περπατήσεις και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου με εικόνες για το μυαλό σου αλλά και για τα δικά μας μυαλά!!! όσο γιαυτό:Υ.Γ. 1 : Ψηφιακά μου φιλαράκια ,σας καμάρωσα πολύ στις Ψηφιακές Γειτονιές αλλά ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ άλλη ανάρτηση από εκεί. Σκεφτήκατε ποτέ ότι αυτοί που σας διαβάζουν έχουν σκάσει από τη ζήλια τους ;;;;;; Πόσο δίκιο έχεις... κι εγώ ζηλεύω τραγικά και θέλω κάτι άλλο κάτι διαφορετικο... όπως είναι η δική σου ανάρτηση κι ας μην ήταν όλα ρόδινα!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δύσκολος μήνας τελικά ο Απρίλης... Ελπίζω τώρα να είναι καλύτερα τα παιδάκια σου και να πάνε όλα καλά με το χειρουργέίο! Ξεκινάει σιγά σιγά και το καλοκαίρι και όπως και να χει όλα φτιάχνουν!
    Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ ωραίες, όταν σπούδαζα στο Ηράκλειο είχα επισκεφτεί πολλές φορές τα Χανιά γιατί σπούδαζε εκεί η κολλητή μου και μπορώ να πω οτι το λάτρεψα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Λίνα μου. Αυτό το χειρουργείο ρουτίνας εμένα πολύ με αγχώνει.. Πολλά φιλιά και σε σας

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι ο Μάης να σας μπει με το δεξί! Όχι άλλες κακοτυχίες!
    Οι φωτογραφίες σου, πανέμορφες. Πήραμε μία δόση από Χανιά και ζηλέψαμε :)
    Σε φιλώ!
    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπει με το δεξί σε όλους μας ο Μάιος. Φιλάκια Ασπασάκι και ειδικά στο μικράκι σου....

      Διαγραφή
  8. περαστικά στ'αγόρια σου και καλό Πάσχα!!!!
    εύχομαι όλα να πάνε καλά και να εχει γρήγορη ανάρρωση ο μικρούλης σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Νάσια μου. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλό Πάσχα τααίπωρη μάνα και κοίτα να το απολαύσεις.....

      Διαγραφή
  9. Αντε τελειώνει ο Απρίλης!! Ο Μάης σίγουρα θα είναι καλύτερος..με βουτιές και βόλτες πολλές!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι μωρε Ελπιδάκι μου. Μακάρι. Καλό Πάσχα και φιλιά στον μικρό Νικόλα σου....

      Διαγραφή
  10. Όλα θα πάνε καλά και το καλοκαιράκι που έρχεται θα σας βρει με λυμένα τα προβλήματά σας.
    Καλό Πάσχα να έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα χωρίς προβλήματα για όλους. Φιλάκια Φλώρα μου

      Διαγραφή
  11. Πω πω, εύχομαι να πάνε όλα καλά και αυτές να ήταν οι τελευταίες ατυχίες σας!
    Καλό Πάσχα, με υγεία και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Υγεία και χαμόγελα για όλους μας....

      Διαγραφή
  12. Περαστικά σε όλους σας, πραγματικά ζηλεύω το μέρος που ζεις....έτσι απλά κάνεις μια βόλτα και τα ξεχνάς όλα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει υπέροχο το μέρος αλλά όλα δεν τα ξεχνάς, πίστεψέ με. Καλό Πάσχα Δώρα μου

      Διαγραφή
  13. Οντως σας ματιάσανε βρε παιδί μου. Καταλάβαινα ότι κάτι τρέχει αλλά δεν ήξερα ότι σας ερχόντουσαν όλα το ένα πίσω από το άλλο! Εύχομαι πραγματικά μακριά από εσάς κάθε άλλο κακό! Να έχετε ένα Καλό Πάσχα και ανυπομονώ να μας πεις ότι όλα έληξαν καλά! Οσο για τον μικρό...πες του ότι και κανένα σημάδάκι, δίνει γοητεία στον άντρα!!! Φιλάκια. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλη μου έχω τρελλαθεί με αυτό το παλιοχειρουργείο που όλο αναβάλλεται. Μακάρι να λήξουν όλα καλά γιατί δεν στο κρύβω, ένα σφίξιμο στο στομάχι το έχω... Καλό Πάσχα μικρή μου και όσο για τα σημάδια.... σίγουρα θα γίνει πολύ γοητευτικός..... Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Άντε να τελειώνει ο Απρίλης που σας παίδεψε! Περαστικά και γρήγορα!!!
    Να μπει ο Μάης να αλλάξει η τύχη σας!
    Να ξεματιάζω δεν ξέρω..αλλά σας στέλνω τη θετική μου ενέργεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη χρειαζόμαστε την θετική ενέργειά σου Βέρα μου. Να είσαι καλά και Καλό Πάσχα...

      Διαγραφή
  15. Ενα μεγάλο "ματάκι" να βάλεις στην πόρτα του σπιτιού σου!
    Ολα θα πάνε καλά! Να περάσεις όμορφα το Πάσχα, χωρίς άλλα απρόοπτα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Πέπη μου μακάρι. Απ'το στόμα σου και στου Θεού το αυτί.Όμορφο Πάσχα και για εσένα εύχομαι...

      Διαγραφή
  16. Ax βρε Γιώτα, όλα μαζί σας έτυχαν! Περαστικά κι αγύριστα να είναι κοριτσάκι μου! Ένα ξεμάτιασμα σας το έριξα, δεν ξέρω αν περνάει 40 κύμματα για να σας "πιάσει"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή Πρωτομαγιά, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ δεν λένε για το ξεμάτιασμα αλλά για τις ευχές σου θα πω. Να είσαι καλά και ανταποδίδω με όλη την αγάπη μου. Φιλάκια....

      Διαγραφή
  17. Είμαι σίγουρη ότι ο νέος μήνας θα είναι καλύτερος! Περαστικά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εύχομαι Περαστικά στο αγορακι σου!ολα να πανε καλά με την εγχειρηση και να ηρεμήσετε...σε καταλαβαίνω κοριτσι μου και μενα λιγο να χτυπήσει η μικρη με ''ποναει η καρδια μου''...οχι τόσα που περασε το δικο σου....η βόλτα σου και οι φωτογραφίες καταπληκτικές φυσικά τόση ομορφια μόνο ασιοδοξια χαριζει!!!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ'ευχαριστώ για τις γλυκές σου σκέψεις. Μου δίνει δύναμη όλο αυτό. Μπορεί να μην είναι κάτι σοβαρό αλλά στα μάτια μου ως μαμά φαντάζει τεράστιο. Καλό Πάσχα και σε εσάς

      Διαγραφή
  19. Πήρα μανούλα μου να σας ξεματιάσει!!!! Τώρα δεν είχατε μιας και είμαι σίγουρη έχει δρομολογηθεί όλη η μπλογκόσφαιρα που σας αγαπάει, να διώξει το κακό μάτι👀👀👀👀
    Γιωτάκι μου τι να σου πω, όταν αρρωσταίνουν τα παιδάκια μας, σκοτεινιάζει όλος ο κόσμος μας! Πόσο μάλλον όταν γίνονται όλα αυτά μαζί! Σε φαντάζομαι όταν τον είδες μες τα αίματα, όταν είχαν πυρετούλι και τώρα με την σκατοαναμονή!!! Άντε να περάσει κι αυτό!!! Σήμερα πρωτομηνιά!!! Σου εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα καλά και να φύγει ο Μάης 100% διαφορετικός!!!
    Σου στέλνω πολλά πολλά γλυκά 💋💋💋💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι θεότρελλη μωρέ και πήρες τη μαμά σου; Δήμητρα μου αγαπημένο μου κορίτσι με συγκινείς πολύ κάθε φορά. Κρατάω τις γλυκές ευχές σου για δύναμη. Σου στέλνω κι εγώ πολλά φιλάκια και αγκαλίτσες και να περάσεις υπέροχο Πάσχα με την φαμίλια σου :)

      Διαγραφή
    2. Και βέβαια πήρα τη μαμά μου και της ζήτησα το οικογενειακό πακέτο ξεματιάσματος! Το καλό! Τι, τσιγκουνιές θα κάνουμε;;;
      Σου είχα στείλει και email αλλά πάλι δεν το είδες που να σε πάρει:))))
      Περιμένουμε καλά νέα λοιπόν!!! Μόνο καλά νέα για το αντράκι σου!!!!

      Διαγραφή
  20. Περαστικά σας βρε γλυφιτζουρένιοι! Άλλο κακό να μην σας βρει και εύχομαι ο Μάης ο ζεστός και λουλουδένιος να σας πάει τέλεια! Φιλιά πολλά! Καλό Πάσχα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου να είσαι καλά και σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Καλό Πάσχα και για εσάς....

      Διαγραφή
  21. Περαστικα στον μικρουλη σου. Συντομα να τελειωσουν τα προβληματα και να απολαυσετε το Μαιο. Τελειωσεs τοσο ομορφα την αναρτηση. Αλλα μην ζηλευειs. Αλλωστε τωρα που ερχεται το καλοκαιρακι θα μαs αποτελειωσειs με τιs εικονεs απο τα Χανια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πάνε όλα καλά Μαράκι μου και να απολαύσουμε ένα σούπερ καλοκαίρι Μαράκι.Καλό Μήνα κοτίτσι...

      Διαγραφή
  22. Γιωτάκι υπομονή, λίγο ακόμα έμεινε και μετά το Πάσχα θα είστε καλύτερα. Περαστικά σας βρε κορίτσι, ελπίζω να είναι πολύ καλύτερα ο μικρός!
    Μπορεί να έχασες τον Απρίλη, αλλά θα σε αποζημιώσει ο ακόμη ομορφότερος Μάης!
    Υπέροχες φωτογραφίες, αχ τα έχω περπατήσει τα σοκάκια...
    Καλό μήνα και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μάιο Λιτσάκι, Τα σοκάκια εδώ είναι και σε περιμένουν...

      Διαγραφή
  23. Περιπέτειες είχες! Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφες, με ταξίδεψαν! Εύχομαι Καλό Πάσχα με υγεία για εσένα και την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ω ρε κορίτσι.. όλα μαζί σας ήρθαν! Κι αυτός ο μικρός ο καημένος, κήλη από τη μία, σακατεύτηκε από την άλλη. Ας είναι, εύχομαι να πάνε όλα καλά με το χειρουργείο του και όλα να είναι περαστικά! Οι φωτογραφίες σου είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ, τις χαζεύω μία μία και σιγά σιγά!
    Σας εύχομαι καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα και καλή ανάρρωση από όλα!
    Πάμε για άλλα τώρα κοριτσάρα! Φιλιά πολλά από μακρινή Φιλαδέλφεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή