Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Η COCA COLA

                
             Είναι ένα από τα πιο κρύα πρωινά του Δεκεμβρίου 6 μόλις ημέρες πριν από την γέννηση του Χριστούλη. Έβρεχε κι έριχνε κεραυνούς όλη νύχτα. Ο καιρός όπως καταλαβαίνεις είναι απόλυτα ταιριαστός στο κλιμα των ημερών που διανύουμε τουλάχιστον για τα Χανιά που το να χιονίσει τα Χριστούγεννα φαντάζει εξαιρετικά σπάνιο. Το σπίτι μας όμως είναι ζεστό και ο χριστουγενιάτικος στολισμός το ζεσταίνει ακόμη περισσότερο. Τα λαμπάκια στο δέντρο αναβοσβήνουν και αρνούμαι να τα σβήσω μιας κι έξω είναι σαν βράδυ. Τα παιδιά λείπουν στο σχολείο και παίζει απαλή μουσική στο youtube . Άναψα και αρωματικά κεριά με άρωμα μήλο- κανέλα, άναψα και τον Η/Υ και αυτή την στιγμή γράφω αυτό που διαβάζεις τώρα. Δίπλα μου αχνίζει μια κούπα τσάι με μέλι και στο πιατάκι ένα μισοδαγκωμένο πεντανόστιμο carrot cake που έφτιαξε ο άντρας μου προχθές. Είναι άλλο ένα ευτυχισμένο πρωινό, άλλη μια ευλογημένη ημέρα που ξημέρωσε και είμαστε όλοι καλά. Άλλο ένα πρωινό ρουτινιάρικο που με κάνει να νιώθω απίστευτη ασφάλεια κι αν είναι κάτι που εκτίμησα μέσα από την δύσκολη περιπέτεια που πέρασα με την υγεία μου ήταν η μαγεία της ρουτίνας. Το να κυλούν όλα ρολόι. 

          Αν διαβάσες την παραπάνω περιγραφή σίγουρα σκέφτηκες πως είναι ένα ευτυχισμένο πρωί, πως η μέρα μου ξεκίνησε υπέροχα και πιθανότα από μέσα σου να είπες"Ασε μας κουκλίτσα μου" . Ίσως να έπαιρνες όμως πίσω αυτό που σκέφτηκες για εμένα αν  σου έλεγα πως  αυτό που σου περιέγραψα ήταν η μισή αλήθεια. Γιατί αν σου κάνω ένα rewind απο το πρωινό μας ξύπνημα θα καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ...



         Το πρωί λοιπόν σηκωθήκαμε αργοπορημένοι και τρέχαμε πανικόβλητοι. Δεν είπαμε ούτε καλημέρα μιας και δεν περνάμε και την καλύτερη μας φάση τον τελευταίο καιρό. Ο μεγάλος μου έφηβος γιος ( ανάθεμά την για εφηβεία ) δεν ξύπναγε με τίποτα και δεν έλεγε να σηκωθεί. Χθες το βράδυ κοιμήθηκε μετά τα μεσάνυχτα μιας και έλεγε πως μόνο οι μπούληδες κοιμούνται νωρίς. Έτσι λοιπόν καταλήξαμε σήμερα να ισχυρίζεται πως είναι άρρωστος, ούρλιαζε επειδή δεν τον πίστευα, η ώρα περνούσε και με άγχωνε όλο και περισσότερο, αυτός συνέχιζε την άρνηση που συνοδευόταν από κοσμητικά επίθετα στο πρόσωπό μου και ύστερα άρχισα κι εγώ τις φωνές και τα κοσμητικά επίθετα προς το δικό του πρόσωπο. Τον έστειλα στο σχολείο κακήν κακώς και το μικρό μας κοιτούσε έντρομο. Αφού έφυγαν οι (τύραννοι) και ησύχασε η πλάση κάθισα στον καναπέ μου με ένα ποτήρι νερό, έπιασα το κινητό μου μηχανικά και άρχισα να σερφάρω στο instagram για να ξεχαστώ. Σερφάροντας με έπιασε μεγαλύτερη μελαγχολία αφού έβλεπα μόνο όμορφες αναρτήσεις πασπαλισμένες με χρυσόσκονη και ευτυχία. Έκλεισα με παράπονο το instagram και πάνω που αναρωτιόμουν στο γιατί να μην είμαστε κι εμείς όπως οι άλλες οικογένειες κοιτώντας στα mail μου έπεσα πάνω σε αυτό της  AspaOnline που σαν να ήρθε την πιο κατάλληλη στιγμή. Σας το μεταφέρω:
Μην παρασύρεστε από το Pinterest. Μην παρασύρεστε από το Facebook. Μην παρασύρεστε από τα posts των άλλων bloggers. Μη νοιάζεστε τι κάνουν οι άλλοι και μη βιάζεστε να ζηλέψετε την τέλεια ζωή τους. Η τέλεια ζωή δεν υπάρχει. Κάντε αυτό που θα γεμίσει τη δική σας την ψυχή και μη νοιάζεστε τι κάνουν οι άλλοι. Το μεγαλύτερο like δεν είναι αυτό που θα πάρετε στο Facebook. Είναι αυτό που θα πάρετε από τους αγαπημένους σας και ας μην το μάθει κανείς άλλος.
Αν ποτέ αισθανθείτε πιεσμένοι και στρεσαρισμένοι, κάντε αυτό: Βγείτε στο μπαλκόνι, κλείστε τη μπαλκονόπορτα πίσω σας και δείτε την οικογένεια και το σπίτι σας από απόσταση. Δείτε τα παιδιά σας να παίζουν δίπλα στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Δείτε τα όλα από μακριά, σαν παρατηρητές όπως τα έβλεπε ο Σκρουτζ στη Χριστουγεννιάτικη ιστορία. Εισπνεύστε και εκπνεύστε. Με κάθε εισπνοή νιώστε ευγνωμοσύνη και αγάπη. Με κάθε εκπνοή αφήστε την ένταση να φύγει....΄
Ασπα
                 Ονειρευόμαστε μαγικά Χριστούγεννα όπου έξω θα είναι όλα χιονισμένα, μέσα θα είναι αναμμένο το τζάκι, το σπίτι μας θα είναι υπέροχα στολισμένο, στο δέντρο μας από κάτω θα είναι γεμάτο δώρα και καθώς θα περνάει το φορτηγό της coca cola με τα αμέτρητα λαμπιόνα έξω από την γειτονιά μας, όλη η οικογένεια θα αγκαλιάζεται και θα χαμογελάει τρισευτιχισμένη απαλλαγμένη από προβλήματα. Έτσι η κάθε Γιώτα κάθε φορά που θα ζει άλλο ένα δύσκολο πρωινό ενώ θα πλησιάζουν αυτές οι μαγικές ημέρες, θα την πιάνει η θλίψη που όχι μόνο διαφήμιση coca cola δεν θυμίζουν τα δικά της Χριστούγεννα αλλά ούτε καν το ταπεινό "μπυράλ " σ.σ ( αναψυκτικό κρητικό στο χρώμα της κοκα κολα ). Ξέρεις κάτι ; ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ !!! ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΕΙ Η COCA COLA !!! ΓΙΑ ΟΛΑ !!!!
                  Όλοι μας πιεζόμαστε με τις αμέτρητες υποχρεώσεις μας, όλοι μας τσακωνόμαστε αυτες τις ημέρες, όλοι μας έχουμε τα προβλήματά μας αλλά όλοι μας κρυβόμαστε πίσω από το μικρό μας δαχτυλάκι και υποκρινόμαστε τους τρισευτυχισμένους ποστάροντας τις "τέλειες ζωές μας " όπως ακριβώς ξεκίνησα αυτό το post.  Οι περισσότεροι νομίζω δεν το κάνουμε από υποκρισία αλλά γιατί θέλουμε να εστιάσουμε στα όμορφα και μετά να τα μοιραστούμε με άλλους ώστε ίσως να τους παρακινήσουμε κι αυτούς να βγουν από την δική τους μιζέρια.
                 Λέω φέτος να κάνουμε κάτι διαφορετικό. ΠΡΟΚΑΛΩΩΩΩ ( που λέει και μια ψυχή ) να γίνουμε λίγο πιο αληθινοί και να αρχίσουμε να ποστάρουμε αλήθειες και να το διακομωδήσουμε λίγο. Π,χ. μια ιστορία όπως του δικού μας άσχημου πρωινού που σας περιέγραψα πιο πάνω..ή μια πιατέλα καμμένα μελομακάρονα..κάτι..δεν ξέρω ..κάτι που θα χαλάει το παραμύθι και θα βοηθάει να ανακουφιστούμε μεταξύ μας. Την αρχή την έκανα εγώ και θα συνεχίσω στον προσωπικό μου λογαριασμό στο instagram  με το hastag #trueChristmas . Είπαμε..η τέλεια ζωή δεν υπάρχεi ! 
                Έρχονται σε 6 ημέρες αγαπημένοι μου. Ηρεμείστε..δεν είστε μόνοι !
                                              Καλά Χριστούγεννα αγαπημένα μου lolipops
                                                               Γιώτα
             
         

8 σχόλια:

  1. Λοιπον σε θαυμαζω που εισαι τοσο δυνατη μετα την περιπετεια που περασες...οσο γι αυτα που βλεπουμε...εγω μεχρι χθες ζηλευα εσενα και αυτα που ανεβαζεις στο instagram σε ευχαριστω που μας ανεβαζεις το ηθικο και πιστεψε με ολοι ειμαστε μια απο τα ιδια😅😅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σε ευχαριστώ! Θα ήθελα πολύ να ήξερα σε ποιον😚/α μιλάω ❤

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο κείμενο και τόσο μα τόσο αληθινό...Ακριβώς το ίδιο λάθος κάνω και εγώ.. Έχω που έχω τα προβλήματά μου, σερφάρω και στο instagram και η ψυχολογία μου πιάνει πάτο...Και φαντάσου, ακολουθώ κυρίως ελληνικά μαμαδομπλογκ...Και έτσι λοιπόν βλέποντας όλα αυτά τα ωραία, κάθομαι και αναρωτιέμαι αν ο Θεός με έχει μουντζώσει και όλους τους υπόλοιπους, τους έχει πασπαλίσει με χρυσόσκονη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτό το instagram, η μεγαλύτερη αυταπάτη του ιντερνετ! Μακάρι να ήταν δημοφιλής η αλήθεια και όχι η ψευτιά των όμορφων εικόνων... ευχαριστούμε πολύ για την υπενθύμιση!
    (Έχω γράψει κι εγώ άρθρο με αφορμή την coca cola, τόσο έμπνευση πια αυτό το αναψυκτικό;; 😂)
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Άλκηστη! Μπαινω να διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω πάντα αυτό έκανα!Ποτέ στο μπλογκ μου δεν ωραιοποίησα τη ζωή μου,αλλά τη διακωμωδούσα και τελικά το έκλεισα γιατι όλη αυτη η ευτυχια και τελειότητα που πήγαζε από κάθε μπλογκ με μπούκωσε σε βαθμό αηδίας πια...έτσι τωρα ειμαι πιο ήρεμη να αντιμετωπίσω τα δικά μου μπουμπούκια στην εφηβεία που ειναι οι μόνοι μπούληδες που πάνε νωρίς για υπνο ,δεν έχουν κινητό δεν παιζουν βιντεοπαιχνίδια μεσα στην εβδομάδα ( κι εγω τα ιδια ακουω δηλαδη χαχαχα)αλλά αφου εχω ξαναπερασει εφηβεια του μεγαλου ,εχω την υπομονη και εμπειρία να μην βγαζω κιχ στη μουρμούρα τους και να επαναλαμβανω με σταθερη φωνη τους κανόνες του δικου μας σπιτιου ,αλλά δινοντας αναπάντεχες ελευθερίες σε στιγμές που δεν το περιμένουν σε πραγματα που δεν περιμενουν ...καλή χρονιά και καλά ξεμπερδέματα να εχουμε με τα παιδάκια μας !Πολλά φιλια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή