Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Χρόνια μου Πολλά και με τη νίκη!!!

Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου κάθε χρόνο τα γεννέθλιά μου να είναι πιο όμορφα  από τα προηγούμενα . Να καταφέρνω πράγματα καινούρια και να τα περνώ αγκαλιά με τους ανθρώπους που με αγαπούν αποδεδειγμένα . Έτσι και εγώ σήμερα , θα μαγειρέψω λιχουδιές και θα  τις απολαύσουμε στην βεράντα μας παρέα με τους αγαπημένους μας φίλους .Θα βγάλουμε την τηλεόραση στην βεράντα και θα δούμε τον αγώνα της Εθνικής Ελλάδος με την Γερμανία .






Καλή επιτυχία Ελλαδάρα !!!!!

4 σχόλια:

  1. Καλή αρχή και χρόνια πολλά lolipopfamily!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές . Εσύ και η αδελφή σου είσαστε έμπνευση για μένα .Παρόλο που μας χωρίζουν αρκετά χιλιόμετρα υπάρχουν πολλά κοινά ανάμεσά μας .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή