Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

ΤΕΛΙΚΑ Η ΖΩΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ


'Οταν πρωτοήρθαμε στα Χανιά από την Αθήνα, θυμάμαι τον εαυτό μου να γκρινιάζει για τα πάντα . Δεν είχαμε ακόμα πολλούς φίλους , μου έλειπαν κυρίως τα πολιτιστικά της πρωτεύουσας , μου έλειπαν τα μεγάλα εμπορικά μαγαζιά ,αλλά πιο πολύ μου έλειπε η επιλογή του όποτε θέλω παίρνω το αυτοκίνητό μου και φεύγω . Μου έλειπε επίσης η ανωνυμία της Αθήνας και με ενοχλούσε που οι άνθρωποι εδώ ήταν λέει...πολύ  φιλικοί !!!
Μετά την γέννηση των παιδιών μου όλα μέσα μου άλλαξαν με έναν μαγικό τρόπο . Απολαμβάνω όλες τις μέρες του χρόνου , τις εποχές , τα πάντα ...

                 Οι απογευματινές μας βόλτες στο Παλιό Λιμάνι

             Ρίχνοντας απλά βότσαλα στη θάλασσα στην παραλία κάτω από το σπίτι μας

Οι άντρες της ζωής μου !!!

Και είναι τόσες πολλές οι όμορφες  στιγμές που θα μπορούσα  να δείχνω εκατομμύρια φωτογραφίες  . 


      Τώρα πια δεν μου λείπει ΤΙΠΟΤΑ γιατί ........
η ζωή στα Χανιά είναι υπέροχη καθώς ακόμα ένα υπέροχο καλοκαίρι μας περιμένει !!!!



                                    Γιώτα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου