Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΑΠΗΣ 18 - 19 - 20


                         Σήμερα το πρωινό μας δεν ξεκίνησε καλά. Ο μικρός δεν συνεργαζόταν να ετοιμαστεί για το σχολείο του , εγώ έχασα την υπομονή μου κι έτσι άκουσε τις φωνές μου κι έφαγε αρκετές ξυλιές. Πήγε στο σχολείο λυπημένος νομίζοντας πως είναι το χειρότερο πλάσμα στην γη κι εγώ καθόμουν μέσα στο αυτοκίνητο και παρατηρούσα την συμπεριφορά του στο προαύλιο γεμάτη τύψεις που έχασα έτσι τον έλεγχο πάλι .....Είναι που αύριο έχει τα γενέθλιά του και .....τι να πω. Τα έκανα θάλασσα. :((((
                    Οι τελευταίες 2 εβδομάδες νιώθω πως δεν τραβάνε καθόλου. Σαν να βγαίνει μια ανεξήγητη ένταση, σαν να έχουμε όλοι κουραστεί....δεν ξέρω. Τσακωνόμαστε στην οικογένεια όλοι με όλους. Σαν να χρειαζόμαστε όλοι ένα διάλειμμα. Αυτό που με τρομάζει είναι πως πιστεύω πως όταν κλείσουν τα σχολεία και μείνουμε περισσότερο στο σπίτι αυτή η κατάσταση θα φύγει εκτός ελέγχου. Ας ελπίζουμε πως θα πέσουν οι τρελοί καθημερινοί ρυθμοί κι έτσι η διάθεση θα ανέβει γιατί αυτές τις ημέρες έχει χτυπήσει κόκκινο. Αλήθεια σε εσάς επικρατεί το ίδιο σκηνικό ;;; Αν ναι, πείτε το μου και εμένα να μην νιώθω τόση απογοήτευση....



                           Κατά τ' άλλα συνεχίζεται κανονικά η καταγραφή καλών πράξεων στο ημερολόγιό μας . Την Παρασκευή αγοράσαμε λίγα τρόφιμα και τα παραδώσαμε στην ακαδημία ποδοσφαίρου που συμμετείχε στην δράση ενίσχυσης των κοινωνικών παντοπωλείων της πόλης μας.

                           Το Σάββατο αγοράσαμε δωράκια για κάποιες υποχρεώσεις που έχουμε και φροντίσαμε να τα αγοράσουμε από κάποιο bazzar του οποίου τα χρήματα θα δωθούν σε συνανθρώπους μας που τα χρειάζονται.

                           Την Κυριακή το μόνο που κάναμε ήταν να δώσουμε λίγα κέρματα σε κάποιον πλανόδιο μουσικό που συναντήσαμε στον δρόμο. Τίποτα το ιδιαίτερο δηλαδή αλλά δεν θέλω να γράφω ψέμματα για να σας εντυπωσιάσω. Υπάρχουν κάποιες καλές πράξεις που είναι πολύ προσωπικές και για διάφορους λόγους δεν μπορώ να τις μοιραστώ μαζί σας. Όπως το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και σε εσάς. Αυτό το διαπιστώνω στα διάφορα μηνύματα που μου στέλνετε και μου ζητάτε να μην τα κοινοποιήσω. Με έχετε συγκινήσει απίστευτα !!!!

                            Είμαστε μια ανάσα πριν τα Χριστούγεννα ! Η πόλη μας έχει φορέσει τα γιορτινά της και απολαμβάνω να κάνω βόλτες στο λιμάνι και στα σοκάκια που οι περισσότεροι τα έχετε γνωρίσει μόνο καλοκαίρι αλλά και αυτήν την εποχή έχουν κάτι το μαγικό !!!!!




                              Καλημέρα αγαπημένοι μου, Σε 4 ημέρες ε ε έρχονται :)


                                                         Γιώτα

                                                                                                 yiotamar@gmail.com




                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου