Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΑΠΗΣ 4-5-6-7-8

             Όταν ξεκίνησα το φετινό ημερολόγιο ήθελα να το τηρώ κάθε ημέρα με ευλάβεια. Η σύνδεση μου με το internet όμως είχε άλλα σχέδια. Έτσι, αντί να διαβάζετε κάθε ημέρα τις καλές μας πράξεις από την προηγούμενη Πέμπτη, θα τις διαβάσετε δυστυχώς συγκεντρωτικά ...

             Η Παρασκευή λοιπόν ήταν μια ασφυκτικά γεμάτη ημέρα από θέματα υποχρεώσεων. Η καλή πράξη της ημέρας ολοκληρώθηκε το απόγευμα μετά την προπόνηση των αγοριών όταν πήγαμε σε ένα bazaar για το Χαμόγελο του Παιδιού. Αγοράσαμε μερικά χριστουγεννιάτικα στολίδια και εγώ μία ατζέντα ημερολόγιο που λάτρεψα !


        Αυτή ήταν και η 4η καλή μας πράξη για το ημερολόγιο μας ....

         Τα Χριστούγεννα πάντα μα πάντα τα περνούσα με την μητέρα μου. Τα μόνα Χριστούγεννα που δεν είμασταν μαζί, ήταν εκείνα που μόλις είχα γεννήσει το μικρό μου αγοράκι και εκείνη δεν μπορούσε να μας επισκεφθεί λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας. Τα δεύτερα Χριστούγεννα που τα περάσαμε χώρια ήταν τα περσινά που εκείνη είχε φύγει για πάντα.....Πέρσι λοιπόν, που ήταν τα πρώτα χωρίς εκείνη και ο πόνος χτυπούσε κόκκινο, μίσησα τα Χριστούγεννα και οτιδήποτε θύμιζε αυτή την γιορτή. ΄Oπου πήγαινα και έβλεπα χριστουγεννιάτικα στολίδια μου κοβόταν η αναπνοή και ήθελα να φύγω τρέχοντας. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια ημέρα που μπαίνοντας μέσα στο super market παρατήρησα πως στόλιζαν. Με έπιασε ένας δυνατός πόνος στο στομάχι και έφυγα τρέχοντας στο parking, μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο και ξέσπασα σε κλάματα...

                       Γενικά όσοι με παρακολουθείτε θα έχετε δει πως παλαιότερα ο στολισμός του δέντρου στο σπιτικό μας, ήταν για εμάς ολόκληρη ιεροτελεστία . Στολίζαμε από νωρίς και πάντα με μεγάλη παρέα με αφορμή την γιορτή των παιδιών μας . Από πέρυσι λοιπόν τα πράγματα άλλαξαν. Αυτό όμως που με συγκίνησε ιδιαίτερα ήταν η αντίδραση των παιδιών μου και το πόση μεγάλη κατανόηση έδειξαν σε όλο αυτό. Αρκέστηκαν σε ένα μικρό δεντράκι στο δωμάτιό τους που ούτε καν στολίδια
δεν είχε παρά μόνο μια σειρά λαμπάκια. Μόνο αυτό . Σε μια συζήτηση που κάναμε στο αυτοκίνητο πριν λίγες ημέρες με ρωτούσαν πότε θα τους ξαναβάλω το δεντράκι τους στο δωμάτιό τους . Είχαν δεδομένο πως και πάλι δεν θα στολίζαμε. Όταν τους ρώτησα αν θα ήθελαν να στολίσουμε μου απάντησαν πως δεν θέλουν να με βλέπουν λυπημένη και τους αρκεί μόνο το δεντράκι. Η κουβέντα μας έκλεισε με ένα : " Ότι θες εσύ μαμά. Ότι σε κάνει χαρούμενη "

                      Το Σάββατο πήγαμε σε ένα πάρτυ .Όταν μπήκαμε στο σπίτι, ένα πελώριο πανέμορφο δέντρο δέσποζε στο σαλόνι τους. Τα παιδιά στάθηκαν και το θαύμαζαν αλλά εγώ που τα έχω γεννήσει αυτά τα ματάκια διέκρινα μια μελαγχολία στο βλέμμα τους. Αυτό ήταν σκέφτηκα. Θα πάω τώρα να στολίσω να τους κάνω έκπληξη. Έφυγα τρέχοντας για το σπίτι να ψάξω τις κούτες με τα χριστουγεννιάτικα αλλά εκεί περίμενε εμένα μια έκπληξη ! Ο άντρας μου είχε ήδη βγάλει έξω το δέντρο και είχε αρχίσει να στολίζει !!!!! Και ναι!!!!! ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ !!!! Συγχωρέστε με που δεν τράβηξα καμιά φωτογραφία από τα προσωπάκια τους όταν μπήκαν στο σπίτι και είδαν τα πάντα στολισμένα. Ήθελα να ζήσω κάθε δευτερόλεπτο αυτής της  υπέροχης στιγμής μαζί τους. Με την λατρεμένη φαμίλια μου ! Ήμουν τόσο χαρούμενη που είμασταν όλοι τόσο χαρούμενοι ! Και ναι. Η 5η καλή πράξη του ημερολογίου μας ήταν αυστηρά οικογενειακή !!!!!


             Η 6η καλή μας πράξη είχε πολλές μικρές καλές πράξεις όπως το να πάμε σε έναν παιδότοπο και να κεράσουμε ένα ηλεκτρονικό ένα παιδάκι που ήθελε να παίξει και να πάρουμε ωτοστόπ μία κοπελίτσα και να την πάμε στο κέντρο, διαδρομή που ήταν εντελώς αντίθετη από την δική μας .

               Η 7η καλή πράξη έγινε στο σχολείο των παιδιών όπου ο μεγάλος κέρασε έναν συμμαθητή του που ξέρει πως αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και με συγκίνησε ιδιαίτερα μιας και τα χρήματα τα πήρε από τον κουμπαρά του.

            Η 8η καλή μας πράξη αφορά....... καπάκια. Μαζέψαμε τα καπάκια από τα νερά που πίνουμε και τα δώσαμε στο σχολείο όπου τα μαζεύουμε για καλό σκοπό. Όπως σας έχω ξαναγράψει και εδώ δεν πετάμε ποτέ τα καπάκια .ΠΟΤΕ !!!!



                              Σήμερα ξημέρωσε μια νέα ημέρα. Για να δούμε ποιες καλές πράξεις θα καταγράψουμε στο ημερολόγιό μας για σήμερα.....



                                  Καλημέρα φίλοι μου! Καλημέρα Άννα και χρόνια σου πολλά :)


                                                                  Γιώτα

                                                                                                           yiotamar@gmail.com

2 σχόλια:

  1. μπραβο βρε Γιωτα μου!! Αχ... συγκινηθηκα με το δεντρο σας!!! Έτσι βρε κοριτσι μου... Να αναψετε τα φωτα να φυγουν τα σκοταδια !! Σιγουρα η μαμα σου σας βλεπει απο ψηλα και χαιρεται... πολλα πολλα φιλια και μια μεγαλη αγκαλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιωτάκι μου είχες λείψει πολύ. Διάβασα τις τελευταίες αναρτήσεις μαζεμένες και πολύ σε χάρηκα!
    Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα! Μη χάνεσαι, ναι;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή