Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΑΠΗΣ 9-10-11-12-13

             Όπως θα έχετε πλέον καταλάβει δεν μπορώ να είμαι συνεπής στις καθημερινές ημερολογιακές μου αναρτήσεις. Μία η κάκιστη σύνδεση με το internet , μια ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος....τώρα τα έπαιξε και το κινητό μου με το οποίο φωτογράφιζα τα πάντα. Γενικά όλα του γάμου δύσκολα. Anyway σήμερα είμαι εδώ να σας μεταφέρω όλες μας τις καλές πράξεις ή τουλάχιστον όσες μπορώ να αναφέρω από εδώ δημόσια...




                Την Τετάρτη λοιπόν το μεσημέρι καθισμένοι στο τραπέζι για φαγητό, λέγοντας τα νέα της ημέρας και του σχολείου με ρώτησαν ποια ήταν η καλή πράξη που έκανα σήμερα. Τους είπα πως το ημερολόγιο μας είναι οικογενειακό και πως πρέπει όλοι να κάνουμε καλές πράξεις. Όχι μόνο οι γονείς. Τότε ο μεγάλος που μέσα του λίγο τα έχει μπερδέψει νομίζοντας πως καλό είναι μόνο να δίνουμε χρήματα ή πράγματα σε φτωχούς μου απάντησε : Μαμά δεν έκανα καλή πράξη σήμερα . Ήθελα να κεράσω ένα παιδάκι αλλά δεν μου έφταναν τα χρήματα. Το μόνο που έκανα ήταν να μαζεύω τα σκουπίδια από το σχολείο. Δεν μπορούσα να τα βλέπω !!!!!! Ναι μωρέ το αντράκι μου . Ναι !!!!! Ναι !!!! Ναι !!!! Όπου έβλεπε κάτω πεταμένα χαρτιά και σκουπίδια πήγαινε με δική του πρωτοβουλία στα διαλείμματα και τα μάζευε. Πόσο πιο περήφανη πια;;;; ΠΟΣΟ ;;;;;;



               Την Πέμπτη προσπάθησα να καταφέρω κάτι σημαντικό που αφορά ένα παιδάκι και θέλω να πιστεύω πως αν τα καταφέρω θα το κάνω πολύ πολύ χαρούμενο ! Δεν θέλω να αναφέρω κάτι παραπάνω γιατί οι γονείς του ή και το ίδιο ίσως το διαβάσουν και χαλάσει η έκπληξη αλλά και η χαρά αφού δεν θα ήθελα με τίποτα να καταλάβουν πως έχω μεσολαβήσει γι' αυτό !

                Την Παρασκευή συγκεντρώσαμε παιχνίδια και παζλ που δεν παίζουν πια και τα δώσαμε για να χαριστούν σε παιδιά που τα έχουν ανάγκη  όπως τότε σε παλαιότερο ημερολόγιο μας

                Το Σάββατο ήταν μια πολύ κρύα ημέρα και έτσι σκεφτήκαμε τα αδέσποτα ζωάκια. Μοιράσαμε λίγο από την σκυλοτροφή του Nero μας σε διάφορα σημεία για τα αδέσποτα σκυλάκια. Σε κάποια μέρη βαλαμε κροκέτες και σε κάποια άλλα αφήσαμε κοκαλάκια . Τα παιδιά την χάρηκαν πολύ την ημέρα αυτή.

                 Την Κυριακή επαναλάβαμε την διαδικασία αλλά αυτήν την φορά για τους φτερωτούς μας φίλους. Με λίγους σπόρους και λίγο μπαγιάτικο ψωμί φροντίσαμε τα πουλάκια της περιοχής μας όπως είχαμε κάνει και τότε.

                   Αυτές ήταν οι καλές μας πράξεις. Για άλλους ασήμαντες αλλά για εμάς ιδιαίτερα σημαντικές ώστε να περάσουμε το μήνυμα στα παιδιά μας.  Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο !

                   Συνεχίζουμε με την ίδια αισιοδοξία την καταγραφή ! Χαίρομαι πολύ και σας ευχαριστώ ακόμη πιο πολύ για την στήριξή σας, για τα μηνύματα που μου στέλνετε, για τις κοινοποιήσεις σας, για τα γλυκά σας λόγια...ΓΙΑ ΟΛΑ !!!!!

                   Κλείνοντας, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια φωτογραφία που κυκλοφορεί στο facebook από το σουβλατζίδικο Πάνθεον στην Ευελπίδων και με κάνει να πιστεύω ακόμη πως υπάρχει πολύ ανθρωπιά γύρω μας!



                    Καλημέρα αγαπημένα μου lolipops ! Να έχουμε μια υπέροχη εβδομάδα γεμάτη από καλές ειδήσεις και καλές πράξεις. Μόνο 11 ημέρες έμειναν !!!!!

                                                       Γιώτα

yiotamar@gmail.com

                       

         

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο σας Γιώτα μου! Και εγώ το παλεύω η ανάρτηση όπως σου είπα θα γραφτεί ολοκληρωτικη, όμως καταλαβαίνω τον γιο σου νομίζω πως όλοι στο μυαλό μας αυτό έχουμε σαν καλή πράξη ενώ το θέμα έχει πολύ πιο μεγάλες διαστάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή