Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΑΠΗΣ 3η

                 Οι προηγούμενες ημέρες ήταν τόσο μα τόσο γεμάτες που πραγματικά και δύο 24ωρα να είχα δεν θα έφταναν. Φαντάζομαι δεν είμαι η μόνη αυτήν την περίοδο. Τις καθημερινές τρέχουμε και δεν φτάνουμε από τις υποχρεώσεις και τα Σαββατοκύριακα είναι πάντα κλεισμένα με πάρτυ παιδικά και όχι μόνο, χριστουγεννιάτικα bazaar, ονομαστικές εορτές, εκδηλώσεις και δεν συμμαζεύεται. Όχι, όχι δεν γκρινιάζω απλώς θέλω να δικαιολογηθώ που η χθεσινή ανάρτηση με την 3η καλή μας πράξη άργησε μια ημέρα.
             
              Έχω να πω πως χαίρομαι πολύ που ενώ ψάχνουμε να βρούμε ευφάνταστες καλές πράξεις για να γράψουμε στο ημερολόγιό μας, τελικά κάτι γίνεται και έρχονται αυτές και μας χτυπούν την πόρτα. Τι εννοώ;;;

              Προχθές λοιπόν κάνοντας την βόλτα μου με τον Μαύρο μου  με πλησίασε ένας ηλικιωμένος κύριος πολύ στεναχωρημένος και μου είπε πως έχει χάσει το δικό του λαμπραντόρ. Με ρωτούσε αν το έχω δει και μου έδωσε το τηλέφωνό του σε περίπτωση που τύχει να το δω κάπου να τον ειδοποιήσω.

Μα δεν είναι σαν το yin yang ?????


                 Κατά καιρούς μας επισκέπτονται διάφορα σκυλάκια λόγω του δικού μας, Μάλιστα μια από τις προηγούμενες εβδομάδες ένα πανέμορφο μπεζ λαμπραντόρ μας είχε επισκεφθεί και το είχαμε παραδώσει στον ιδιοκτήτη του. Αλήθεια γνωρίζετε πως πρέπει να δράσετε σε περίπτωση που βρείτε ένα χαμένο σκυλί; Η διαδικασία είναι η εξής απλή : Αν στο κολάρο του σκύλου σας δεν υπάρχουν τα στοιχεία του γραμμένα (όνομα και τηλ. ιδιοκτήτη ) τότε κανονικά θα πρέπει να έχει τσιπάκι το οποίο είναι υποχρεωτικό ! Τότε πηγαίνετε το ζώο στο κοντινότερο κτηνιατρείο και ο κτηνίατρος βρίσκει τον ιδιοκτήτη. Αν δεν υπάρχει τσιπάκι η διαδικασία δυσκολεύει. Τότε φωτογραφίζετε το ζώο και παίρνετε αμπάριζα τα κτηνιατρεία της περιοχής που πιθανά να γνωρίζουν τον ιδιοκτήτη. Αν δεν βρείτε ούτε τότε άκρη τότε αν θέλετε τυπώνετε τις φωτογραφίες και όπου μπορείτε τις κολλάτε ώστε αν τις δει ο ιδιοκτήτης και ενημερώνετε την φιλοζωική .

                  Στην περίπτωση του ηλικιωμένου κύριου που ήρθε και με βρήκε τα πράγματα ήταν πολύ πιο απλά. Φιλοξενήσαμε το σκυλάκι του που μας επισκέφθηκε αργά το βράδυ. Το πανέμορφο σκυλάκι φορούσε κολάρο και έτσι το πρωί το χαμόγελο επέστρεψε ξανά στο πρόσωπο του κύριου Μανώλη. Φαίνεται πως του αρέσει η παρέα του σκυλάκου μας γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που το σκάει για να περάσει την νύχτα του με τον Nero μας. Αυτό που διαπιστώνω κάθε φορά είναι το πόσο καλοί χαρακτήρες είναι τα λαμπραντόρ . Σαν δύο αρσενικά δεν ήταν καθόλου επιθετικά και πέρασαν όλη την νύχτα μαζί αγαπημένοι . Γενικά αυτά τα σκυλιά έχουν παραδειγματική συμπεριφορά που πολλές φορές έχω σκεφτεί ......



                  Έτσι, στο χαμόγελο του κύριου Μανώλη ολοκληρώθηκε η 3η καλή πράξη του ημερολογίου μας. Καλή σας ημέρα φίλοι μου  !


                                                  Γιώτα 
                                                                                                    yiotamar@gmail.com

1 σχόλιο:

  1. Νομίζω πως τα Λαμπραντόρ είναι τα πιο έξυπνα σκυλιά!
    Εχει ο κύριος απέναντι μου.
    Ετσι, την κράτησα ένα Πάσχα που έφυγαν κι ένα καλοκαίρι για να πάνε διακοπές.
    Την αγαπάω τόσο πολύ και ο ιδιοκτήτης το ξέρει γι αυτό την αφήνει σε μένα.
    Ακόμα και τώρα που λόγω του γάτου μου δεν έχω τον χρόνο να κρατήσω και τη σκυλίτσα, όποτε την πετύχω στη βόλτα τα λέμε και δείχνουμε την αγάπη μας η μια στην άλλη.
    Το Λαμπραντόρ δεν βγαίνει σε άνθρωπο γιατί δεν υπάρχουν άνθρωποι τόσο καλοί και τόσο έξυπνοι όσο αυτό!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή