Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΑΠΗΣ 21 - 22 - 23 - 24

                   Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα του 2015 . Μια χρονιά που σίγουρα θα μου μείνει αξέχαστη!!!! Μια χρονιά που με ταλαιπώρησε απίστευτα σωματικά και ψυχικά . Μια χρονιά που μου στέρησε πολλές φορές το χαμόγελο , μια χρονιά που μου έφερε νέους φίλους , μια χρονιά δύσκολη οικονομικά , μια χρονιά που είχε περισσότερα δάκρυα παρά χαμόγελα......Ήταν ζόρικος ο χρόνος που πέρασε...μα ήταν δάσκαλος πραγματικός ! Και αυτός ο Δεκέμβρης.....Σαν να ήρθε να μου υπενθυμίσει ότι πήγαινα να ξεχάσω....Ότι κουκούλωνα και έκρυβα τόσον καιρό, ήρθε και μου το ξέθαψε .... Προβλήματα, προβλήματα και πάλι προβλήματα που όμως όταν διαβάσεις λίγο το τι γίνεται στον κόσμο φαντάζουν τόσο ασήμαντα και μικρά.... Οικογένειες ολόκληρες ξεκληρίζονται πνιγμένες στην Μεσόγειο...μικρά παιδιά ξεβράζονται νεκρά σε ακτές, πόλεμος , τρομοκρατία, πείνα, αρρώστιες...και τότε όλη η πίκρα που ένιωθες γίνεται ευγνωμοσύνη. Τότε το δάκρυ μετατρέπεται σε χαμόγελο και η απογοήτευση γίνεται εσωτερική δύναμη. Γιατί ότι κι αν αντιμετωπίζεις έχεις τουλάχιστον το σπίτι σου, την ζέστη σου και στο ψυγείο σου τουλάχιστον τα απαραίτητα . Μα πάνω από όλα έχεις την υγεία σου και τα παιδιά σου είναι κι αυτά καλά και στην τελική αυτό είναι που πραγματικά έχει σημασία...



                    Την βαρέθηκα την μιζέρια. Λες καλημέρα και σου απαντούν "που την είδες ; " Ρωτάς τι κάνεις και σου απαντούν : ΠΡΟΣΠΑΘΩ ! Σπάνια ακούς ένα είμαι καλά που να συνοδεύεται από ένα χαμόγελο. γύρω μας γίνονται τέρατα και εσύ προσπαθείς;;;;; Τι ακριβώς;;; Όλοι έχουμε προβλήματα. Άλλοι μικρά και άλλοι μεγαλύτερα. Εξάλλου αυτό δε σημαίνει ζωή ;;; Θυμάσαι που τα λέγαμε και από εδώ ;;;;  Κάπου σε ένα από αυτά τα site για την yoga που μπαίνω ,διάβασα πως μια κινέζικη παροιμία λέει  πως η ζωή είναι είναι αντίλαλος και ότι της δίνεις σου γυρίζει πίσω. Αν στείλεις αισιοδοξία σου γυρίζει αισιοδοξία , αν στείλεις μιζέρια, σου γυρίζει μιζέρια και πάει λέγοντας . Φανταστείτε αν στείλουμε χαμόγελα , αισιοδοξία και αγάπη τι έχουμε να πάρουμε πίσω...



                 Τα Χριστούγεννα πέρασαν και ήταν τα πιο ξεκούραστα της ζωής μου. Από την παραμονή μέχρι και την δεύτερη ημέρα δεν έβγαλα από πάνω μου τις πιτζάμες μου. Είχα ανάγκη να κατεβάσω ρολά και το έκανα. Δεν αποδεχτήκαμε κανένα κάλεσμα, δεν καλέσαμε και εμείς κανέναν κι έτσι είχαμε 2 ημέρες απόλυτης ξεκούρασης! Είδα αμέτρητες ταινίες χριστουγεννιάτικες και ευχαριστήθηκα τον πορτοκαλί μου καναπέ . Επίσης έφαγα και πήρα 1-1,5 κιλό και έχω τσαντιστεί .



       Όμως έχω αφήσει μια εκκρεμότητα όσον αφορά το Ημερολόγιο Αγάπης και είναι οι 4 τελευταίες  ημέρες .
         
            Στις 21 Δεκεμβρίου λοιπόν η μόνη καλή πράξη που έγινε ήταν να δώσουμε την θέση parking που είχαμε βρει σε ένα ηλικιωμένο ζευγάρι που μας ακολουθούσε.

            Στις 22 Δεκεμβρίου κάναμε έκπληξη στον μικρό μας γιο και του κάναμε γενέθλια στο γήπεδο μετά την προπόνηση και τον κάναμε πολύ πολύ χαρούμενο...
         
             Στις 23 Δεκεμβρίου έκανα προσπάθεια να συγχωρήσω όσους με πίκραναν. Σε κάποιους έκανα την κίνηση να τους τηλεφωνήσω και με κάποιους άλλους απλά ακόμη το προσπαθώ.... Είναι κάτι εντελώς λυτρωτικό που προσπαθώ να κάνω κάθε τέλος του χρόνου για να μπορέσω να ξεκινήσω την νέα χρονιά πιο ανάλαφρη. Να δες κι εδώ .



            Την τελευταία σελίδα στο ημερολόγιο την έγραψαν τα παιδιά τα οποία μαζί με άλλους συμπαίκτες τους από την ακαδημία, προτίμησαν να πούνε τα κάλαντα για να μαζέψουν χρήματα για το Χαμόγελο του Παιδιού και μας έκαναν να νιώσουμε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι  .





























             Στα παιδιά μας ανήκει το μέλλον. Αυτά είναι η ελπίδα μας. Θα σας αποχαιρετήσω με τους στίχους από την Αγέλαστη Πολιτεία που παρακολουθήσαμε στην σχολική γιορτή και που για άλλη μια φορά με έκαναν να κλαίω ακούγοντας τους από τα παιδικά όλο αθωότητα χειλάκια.....


                                    Άνοιξ' την καρδιά σου, εγώ είμαι εδώ                                                                        Στα προβλήματά σου για να σου σταθώ,
στη νυχτιά , στο σκοτάδι, θα 'μαι φως και σημάδι, θα΄ρθω να σε βρω,
να σου πω μη φοβάσαι, πια μονάχος δε θα ΄σαι .... Σ' ΑΓΑΠΩ !!!!!! 


Όλοι μαζί εμείς θα φτιάξουμε, έναν κόσμο απ’ αγάπη κι ελπίδα,
με χρώματα ουράνια θα βάψουμε τη ζωή μας, ν’ αλλάξει σελίδα.
Χέρια σφιχτά θα ενώσουμε κι οι καρδιές θα κερδίσουν τη μάχη,
με ένα φιλί θ’ ανταμώσουμε μοναχά σαν υπάρχει αγάπη. 

Δως μου τα όνειρά σου ξέρω να σου πω
πως θα τα πετύχεις μ’ ένα μυστικό
φτάνει εσύ να πιστεύεις, πάντα να γυρεύεις μέσα στην ψυχή
της αγάπης το θαύμα, ξεπερνά κάθε τραύμα και πληγή.

Όλοι μαζί εμείς θα φτιάξουμε, έναν κόσμο απ’ αγάπη κι ελπίδα,
με χρώματα ουράνια θα βάψουμε τη ζωή μας, ν’ αλλάξει σελίδα.
Χέρια σφιχτά θα ενώσουμε κι οι καρδιές θα κερδίσουν τη μάχη,
με ένα φιλί θ’ ανταμώσουμε μοναχά σαν υπάρχει αγάπη. 

       
                                ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ.......ΜΟΝΟ...... ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!

                                              Καλημέρα αγαπημένα μου lolipops
                                                                                                               
                                                                                                                 yiotamar@gmail.com


3 σχόλια:

  1. Εύχομαι ο επόμενος χρόνος να είναι πιο εύκολος για όλο τον κόσμο. Μα πιο πολύ εύχομαι ο κόσμος που δεν έχει πολύ σοβαρά προβλήματα να γίνει πιο θετικός. Πιο ευγενικός. Με πιο καλή αύρα. Γιατί είναι όπως τα λες. Ενας αντιλαλος. Φιλιά πολλά Γιώτα μου, μόνο τα καλύτερα από τα βάθη της καρδιάς μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Καλή χρονιά! Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει ότι ποθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή χρονιά, ελπίζω το '16 ναναι τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή